[Season 3] Beschwörerzauber & Meisterschaften

• [Season 3] Beschwörerzauber & Meisterschaften

Es wird sich nicht viel ändern aber die kleinen Änderungen können eine Menge entscheiden.
      Zauber wie z.B. Heilen/Heal wurden für die Supporter anschaulicher gemacht, Erschöpfen/Exhaust ist nun umso vielseitiger.

Riot hat sich hierbei einiges gedacht, auch wenn es nicht viel ist wird es einiges auf den Lanes entscheiden!

Summoner Spells

• Newly available
        • Barrier is now available on all maps to give players a selfish defensive option
        • Values rebalanced accordingly
          • Cooldown increased
          • Duration and damage absorbed reduced

• Modified
        • Exhaust's values have been modified to reduce its impact on melee champs and increase its visibility
          • Physical damage reduction reduced, but now also reduces attack speed

• Clairvoyance has been modified to focus more on hitting clairvoyance on players rather than zoning them out of an area
          • Improved clairvoyance now reveals champions hit by clairvoyance for the duration even if they walk out of the circle
          • Radius, duration, and cooldown modified as well

• Clarity has been modified to restore mana based on mana pool rather than a flat value
        • Heal has been tuned to be a team supporting defensive option
          • Allies are now healed for the same amount as the caster
          • Health values and cooldown have been retuned accordingly

• Flash, Ignite, and Revive have also had minor changes

• Removed
        • Surge and Promote have been removed

Masteries

• Masteries have been rebalanced
      • There are new additional mastery choices in all trees
      • Each Mastery Tree is now more accessible to all character types
      • Utility Tree has been improved

• Werbung zur Unterstützung des Forums ( Bitte AddBlocker deaktivieren )

• Das einzige was mich stört ist im Utility-Tree ein neuen Punkt gibt, der dir Gold für das Angreifen von gegnerischen Champions gibt.
      Klingt zwar an sich ganz Nett, aber dadurch fallen einige Gold Items weg (HoG zB, andere geben nur noch 4 Gold). Das kann die Lane ziemlich schwierig machen wenn man ein ungünstiges Matchup hat.
    • Klingt zwar an sich ganz Nett, aber dadurch fallen einige Gold Items weg (HoG zB, andere geben nur noch 4 Gold). Das kann die Lane ziemlich schwierig machen wenn man ein ungünstiges Matchup hat.
      Sehe ich ähnlich.
      Ich bin auf die neuen Masteries und die Umstellungen gespannt. Als ich das mit HoG gelesen habe, hab ich mich auch gewundert, da ich öfters Supp spiele. Bei Blitz oder Leona waren die Extrahp schon ganz nett D: